סיפור הצלחה: איזון שמיעתי

לפעמים פגישה אחת, משנה את כל התמונה. זה מה שהיה אצל רועי, ילד בן 9 וחצי שסבל מקושי למידתי והתנהגותי או לפחות זה מה שכולם חשבו. לפני שנה וחצי מחנכת הכיתה הפנתה את הוריו לקליניקה בטענה שרועי מפריע רבות למהלך השיעור ומתגרה בחבריו בזמני ההפסקות, ההורים הוסיפו שכבר מגיל קטן, כל דבר שהוא עושה, יוצא מפרופורציות. אופן ההתנהגות של רועי גרם לכך שבמהלך השנים נוצר פער בין הרמה הלימודית שלו לזו של ילדי הכיתה.

לאחר פגישה ראשונית אצל רם גלבוע, ושיחה מעמיקה אודות הקשיים שהוא חווה, התברר שרועי סובל מהפרעה באיזון השמיעתי. קושי זה מפריע לו להיות ממוקד בכל תהליך למידה, גם בפן הלימודי וגם בפן ההתנהגותי והרגשי. לאחר שהתקבלה בדיקת שמיעה עדכנית של רועי, נודע כי הוא סובל מרגישות שמיעתית, כאשר בתדרים מסוימים היתה ירידה ניכרת בעוצמת השמיעה.
בקליניקה התאימו לרועי תהליך טיפולי שנמשך על פני עשרה ימים רצופים, כשהמטרה הראשית היא לאמן את השמיעה שלו להתרגל להפרעות ולאיזון של התדרים הרגישים בעזרת השמעה של צלילים דומים (בדומה לרפלקסולוגיה לשריר).

בזמן התהליך קיבלו ההורים הנחיה ממוקדת ודרכי התמודדות בבית עם הקשיים שהם חווים מולו, דבר ששינה משמעותית את היחס כלפיו ושיפר גם את מצבו הרגשי.
רועי סיים את הטיפול בהצלחה, וכיום, לאחר כשנה אנחנו מגלים ילד רגוע שמצליח לעמוד באתגרים בצורה מדהימה ומעסיק את עצמו בבית בצורה מיוחדת. גם בשיחות עם הצוות הלימודי הוברר לנו שהפער הלימודי הצטמצם והמריבות עם החברים כמעט ופסקו. רועי נולד מחדש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישה:

דילוג לתוכן